måndag 30 augusti 2010

Bilder från Stockenträffen

Här kommer lite blandade bilder från årets Stocken-träff. I år var det Karl-Johan, Heidi, Nicke, Henrik, Ulf, Dagmar, Carin, Challan, Jesper, Scout-Elin, Richard, Scout-Anders och jag (Viktoria) som åkte upp i olika omgångar. Björn var givetvis där och körde kurser.

Jag hade förmånen att få åka upp med Dagmar redan på torsdagskvällen, vilket visade sig vara ett lyckokast då vädret var riktigt fint. En extra tältnatt på en vacker västkust-ö gör ju inte ont (i det här fallet Vallerö). Dock verkar det där behovet av, att sova utomhus med havs-vy på karga klippor och paddla med horisonten i blickfånget, inte bli mättat utan snarare bara växa ju mer jag tillfredsställer det. Jag vill bara ha mer - hur skall det gå och vart skall det sluta?

I vilket fall. Det var väldigt lyckat för min del. Några nya bekantskaper, nya pryl-inputs, spännande (och galna) paddelhistorier, en camping-räv, fina solnedgångar, en hel del paddlat, ett och annat dopp, väldigt många skratt, solbränt ansikte, skav i armhålorna, kor, vackra vyer och mycket horisont.

/Viktoria

Bilderna kommer från Heidi, Karl-Johan och mig. Och, ja, Richard var med men tyvärr inte fångad på bild.


Inga kommentarer: