fredag 11 september 2009

Söndagspaddling 12 september

Det kanske är lite sent at få igång en söndagspaddling nu på söndag,
men det blir lagom fint, vind från öster och det mojnar efter tolv.
Så om det bara finns någon annan som vil hänga med så står jag gärna i
Malmö kl. 10:00. Dock orkar jag inte köra hela vägen från Lund om det inte finns någon annan, så slå gärna en signal til mig på tlf. 046 13
57 33 eller på mobilen på 0045 29 22 37 95 eller mail froeslee@gmail.com

Med ostvinden blir det alt annat en jobbigt, så jag tänker vel et lite
längre pass, kanske norrut upp til löddenäs videre förbi vikhög och
tillbaka. Fika på Löddenäs eller i viken norr om Vikhög, distans
ungefär 3 mil...men detta är bara en tanka...är du sugen så ring.

//Jacob Jonsson

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan tänka mig att söndagspaddla imorgon. Den vanliga distansen på ca 2 mil är dock tillräcklig för mig.

/Göran