torsdag 24 september 2009

Update - Bassängträning i Burlöv 26/9 - nu med restaurangbesök

Samling kl 13.30 på klubben för teorigenomgång, därefter lastning av kajaker och transport till Burlövsbadet. Bassängtid 15.30 - 17.30.

Efter dusch och bastu lastar vi kajakerna igen och transporterar tillbaks dem till klubben. Förutom badkläder så ta gärna med simglasögon eller cyklop, våtdräkt eller underställ och en liten fika.
Obs! Platserna brukar vara attraktiva så får du förhinder måste du meddela detta så fort som möjligt, så att platsen kan gå till någon annan. Kostnad 100:- som betalas kontant på plats.

Anmälningslistan sitter uppe på klubben.

Ulf

Hej!

Jag har bokat 15 platser på restaurang Natalie/Pers krog, 19.30 lördag kväll. De serverar framför allt kött men har även några fiskrätter... och säkert något veggo också. Vissa av oss/er kommer nog att fortsätta ut i Gallerinatten (de som orkar, alltså...). Häng gärna på!

Jag har lovat restaurangen att ringa under lördag eftermiddag och bekräfta hur många vi blir, så ni behöver inte anmäla er på bloggen.

Janina :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vem vill med och ata efter ovningen? Jag kan boka bord...
Janina :)

Unknown sa...

JAG VILL!!
Bra ide. Det var jätte trevligt förra gången.
/Heidi

Dagmar sa...

Bra idé, först bad, sen mat och sist lite konst på gallerinatten! Jag är på.

Anonym sa...

Jag är på =)
/Henrik

Anonym sa...

15 platser bokade, Natalie/Pers krog ett stenkast från klubben, 19.30. Finns många platser kvar!
Vad kul det ska bli att hänga uppochner igen - det känns som en evighet sedan!
Janina

Åsa sa...

Jag snor gärna åt mig en av de 15 stolarna! :-) Och det där med Gallerinatt lät heller inte så dumt, ska ta och kolla upp programmet. Fast jag vet ju att jag brukar va en slagen hjältinna efter timmarna uppochner i poolen, så det är inte säkert orken räcker ända till småtimmarna.

Åsa sa...

Förresten, för oss som inte ska ha teorigenomgång - hur dags är det lastning av kajaker?