söndag 18 april 2010

Turledare sökes till årets turer

Det finns fortfarande ganska stora luckor i årets turgrogram. Jag skulle därför vilja uppmana alla att kika i era kalendrar för att se om ni kan tänkas hjälpa till eller vara turledare på någon av årets turer.

I år finns det två ledarroller på klubbturerna. Dels en turledare på havet och sedan en turledare som har hand om praktiska frågor så som att räkna på bilar och dragkrokar och liknande. Detta innebär att det finns möjlighet för alla att hjälpa till. Dessutom finns det goda möjligheter att lära sig om turledarskap om man inte känner sig tillräckligt varm i kläderna. Som grädde på moset är det dessutom roligt!

Tyvärr är det så att får vi inte ledare till turerna i god tid inför turen finns möjligheten att vi måste ställa in. Så hör av er till Dagmar om ni kan tänka er att ställa upp.


Hälsar

Viktoria (som är övertygad om att det kommer bli en fantastisk kajaksommar)

1 kommentar:

Dagmar sa...

Det var flera som anmälde sitt intresse till mig på onsdagens möte, jättebra! MEN jag har tappat bort mina anteckningar, så snälla, har du anmält dig så gör det till mig igen. Följ länken ovan, TACK!
/ Dagmar