fredag 19 februari 2010

Wales

Hej Vänner,

Deadline för anmälan till detta arrangemang har gått ut. Listan ser ut enligt nedan. Vänligen hör av er så fort som möjligt om jag missuppfattat något.

Jag är tyvärr fullt uppbokad i helgen, och föreslår därför att vi träffas en kväll nästa vecka för att samordna saker och ting.

Mån, Tis och Ons funkar för min del. Hör av er med vad ni föredrar. 19.00? Jag antar att det är mest praktiskt att träffas på klubben, men ni är givetvis också välkomna hem till mig i Svedala om ni vill ha lite käk och en snabbare internetförbindelse.


Flickor, pojkar, kvinnor, män,
Snart kan man paddla i kanalen igen.


Mvh,

Richard


Hänger med:

Jesper
Challan
Henrik
Heidi
Richard



Väljer att vänta till nästa tillfälle:


Andårs
Viktoria
Kerstin
Teresia
Katarina

Inga kommentarer: