onsdag 17 februari 2010

Uppdatering Bassängträning Burlöv 20/2

Det finns gott om plats på listan men ont om bilar..

Vi har bara 17 anmälningar till Bassängträningen nu på lördag så det finns fortfarande chans att hänga på. Däremot så verkar det vara brist på bilar, takräcken och drag. Listan är inte ordentligt ifylld av alla så det är svårt att se exakt hur det står till men hittills har vi bara 2 bilar, utan takräcken..

Är det någon som har möjlighet att hjälpa till i helgen så vore det bra!

/ Ulf

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan köra, om någon skriver upp mig på listan, då jag inte kommer förbi klubben innan. Är det ok att vara där 14:30 för lastning om man klarar sig utan teori? Jag har drag, den gröna volvon som körde sist :)

Mvh,
Erik Eriksson

Ulf sa...

Hej Erik!
Tack för erbjudandet men du ska inte behöva köra varje gång, och nu verkar det lösa sig ändå.
Men jag skrev upp dig på listan - välkommen 14.30 (om du verkligen inte vill höra min spännande teorigenomgång innan..).
/ Ulf