söndag 1 november 2009

Bassängträning Burlöv 14/11

Dags att skölja bihålorna nu igen - samling kl 13.30 på klubben för teorigenomgång.. Därefter lastning av kajaker och transport till Burlövsbadet, bassängtid 15.30 - 17.30. Efter dusch och bastu lastar vi kajakerna igen och transporterar tillbaks dem till klubben.

Förutom badkläder så ta gärna med simglasögon eller cyklop, våtdräkt eller underställ och en liten fika.

Obs! Platserna brukar vara attraktiva så får du förhinder måste du meddela detta så fort som möjligt, så att platsen kan gå till någon annan. Kostnad 100:- som betalas kontant på plats.

Anmälningslistan sitter uppe på klubben.

Ulf

Update

Restaurangbesök efter:

Bord är bokat på Restaurang Bollywood (som tydligen har riktigt god indisk mat). Jag har bokat bord kl 19:30 för 15 personer.

/Viktoria

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Finns det någon frivillig som vill boka restaurang efter bihålesköljningen? Jag kan inte, jag ska vidare på andra äventyr.
Jesper föreslog restaurang Bollywood som lär ha Malmös (världens? Sveriges?) bästa indiska mat.
Janina :-)

Anonym sa...

Jag har bokat för 15 personer på resturang Bollywood kl 19:00

Hälsar

Viktoria

MKK Långfärd sa...

Jag bokar till 19:30!

/Viktoria

Marja sa...

Bollywood bli toppen. Hoppas få höra lite karaoke efter Tandoori Chicken. Själv är jag sångfeg och tondöv även efter det starkaste Indiska teet.
Däremot.. i bassäng ska jag testa eskimåsväng i torrdräkt med huva, puggisar och långchotas. Kan vara bra att veta hur det fungerar (eller inte fungerar) inför vinterpaddling!!!

Teresia sa...

Är det nån anmälan eller?
Jag vill med :)

/Teresia

MKK Långfärd sa...

Åh - jag tror platserna räcker. Vi kan ta det på lördag annars.

/Viktoria