måndag 19 oktober 2009

Restaurangbesök efter bassängträningen

Hej!

Ut och äta (igen) efter säkerhetsövningen? Restaurang Paddy's är bokad 19.30. Restaurangen ligger mitt i stan, nära centralstationen.

De bad oss begränsa oss till tre varmrätter för att få bästa möjliga service. Jag föreslår tre rätter nedan, hoppas att någon av dem kan funka för alla...? Jag tar emot slutlig anmälan på lördag, men skriv gärna en rad i kommentarsfältet om du vet att du vill följa med!

Janina :-)

Varmrätter:

Saffransdoftande Fisk- och Skaldjurssoppa. 148:-
Fish and Seafood soup seasoned with saffron.

Paddy`s 225 gr grillade Hamburgare med tillbehör 149:-
Paddy `s 225 gr grilled Hamburger with cheese

Vitlöksmarinerad Lammfilè med rödvinssky, ugnsbakad paprika och getostkräm med chili 189:- Garlic marinated Lamb fillet served with ovenbaked capsicum, a red wine gravy and spicy goat cheese butter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter jättetrevligt =) jag är på
/Henrik

Marja sa...

..man kan pressa ut lite extra krafter på träningen om man vet att därefter blir det lamfile i rödvinsky! Jag följer gärna med.
/Marja

Anonym sa...

Härlig tradition du har startat Janina!!
Jag hänger också med!!
God JUl/Nicke-Picke