tisdag 18 november 2008

Pilates

Nu drar vi äntligen igång med lite Pilates-träning!

Pilates är en skonsam träningsform för hela kroppen som utgår från mage/rygg-partiet och förbättrar muskelkontrollen och stabiliteten. Mer kan ni läsa här. Jag har satt samman ett program, och har fler övningar vi kan välja mellan, men detta är en kompisträning där alla kan bidra. Vi startar med golvövningar, inga bollar och dyligt. Ta gärna med egen matta. Vi börjar med fredag 21 november kl 17.00 och fredag 28 november kl 17.00.

Skriv i kommentarerna om ni är intresserade av att delta!

/Lisa Nyberg

Telefon: 070-4007043
E-post: lisa.nyberg@gmail.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lisa,

Vad kul!
Jag är gärna med den 21/11.

Hälsar

Viktoria

Anonym sa...

Ja tack, jag kommer gärna!
Jag är helt säker på den 28 november. Jag hoppas hinna den 21 också (och tar med mig egen matta).
Janina :-)

Anonym sa...

Ja!
Ses på fredag (21/11).
Ska bli spännande!!
/Marja-Liisa

Nicke sa...

Låter kul!!!Jag är också med.Skulle man kanske kunna få låna en matta?Jag har ingen egen.Bye Bye/Nicke