tisdag 3 mars 2009

Bassängträning 7/3

Nu på lördag är det dags för bassängträning i Burlöv igen. Men eftersom anläggningen är abonnerad så samlas vi direkt för lastning av kajakerna kl 14.30!

Bassängtid som vanligt 15.30 - 17.30. Efter dusch och bastu lastar vi kajakerna igen och transporterar tillbaks dem till klubben. Förutom badkläder så ta gärna med simglasögon eller cyklop, våtdräkt eller underställ och en liten fika.
Obs! Platserna brukar vara attraktiva så får du förhinder måste du meddela detta så att platsen kan gå till någon annan. Kostnad 100:- som betalas kontant på plats. Anmälningslistan sitter uppe på klubben.

Tillägg: Kursen är i dagsläget fullbokad men ibland dyker det upp återbud - kolla listan! Ni som avbokar - stryk era namn på listan så andra kan hoppa in stället!

Ulf

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Efter förra bassängträningen var vi ett gäng som hamnade på restaurang och hade trevligt. Ska vi försöka göra om detta?
Hur många är intresserade?
Ska jag försöka boka bord någonstans?
Jag tänker "hak" eller "enklare restaurang" - inget lyxigt.
Har ni några förslag?
Janina :-)

Anonym sa...

Jag är med! :-)
Men inga förslag på matställen här och nu. Ska ta mig en funderare... eller så hinner någon annan före med ett tips på bra "hak".
/ Åsa

Anonym sa...

Om jag bokar 15 platser på Paddy's - vad säger ni då? De hade god mat sist jag åt där - och de har ganska gott om plats.
(jag är öppen för förslag, men om vi blir många bör vi boka något...)
Janina

Anonym sa...

... och Paddys var fullbokat.
Förslag, någon? Kan vi typ köpa pizza och vara hemma hos någon som bor nära?

Anonym sa...

Nytt bud: Pers Krog. Ligger nästan granne med kanotklubben. Serverar både fondue och a la carte.
15 personer bokade, 19.00 lördag.
Janina (nu ska jag jobba lite...)

Anonym sa...

Det låter trevligt. Jag är med!
Heidi

Anonym sa...

Kul! Jag är med.
Henrik

Anonym sa...

Nicke-Picke Flint hänger åxå med!!
Natti Natti!!!
/Nicke