torsdag 25 september 2008

Välkommen till MKK Långfärds nya forum/blogg

Kära Kajakkamrater tillika MKKare,

Välkommen till Malmö Kanot Klubbs nya blogg. Vi har främst satt upp bloggen för att få en möjlighet att kommunicera på ett enkelt sätt med varandra och för att sprida information. Vill ni att det skall läggas upp något på bloggen kan ni skicka ett e-post till:

mkk.langfard@gmail.com

Detta är MKK långfärdbloggens egna e-postadress.
Vi kommer återkomma med mer information, fester, utfärder, kurser, vädjanden och turbrättelse längre fram.

/Viktoria

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Viktoria

Det här ser jättefint ut tycker jag!! Super! Detta redskap kommer jag att använda mig av i framtiden. Vi ses!

//Katarina

Anonym sa...

>> Katarina

Finemang.
Det låter bra det. Du får jättegärna skicka protokollet från mötet till mig.

/Viktoria

Anonym sa...

"Vi räknar naturupplevelser hellre än sekunder. Vi jagar livskvalitet snarare än placeringar. Vi sätter oss i kajakerna för att njuta av tillvaron."

Jag njuter också av naturen, skillnaden är att jag får se 3x så mycket natur på samma tid ;)

MKK Långfärd sa...

Eller tre varv istället för ett i kanalen... ;)

/Viktoria